Zijn jullie vitaal georganiseerd?

Als Vitaal Business Coach ben ik in gesprek over vitale mensen in vitale organisaties. Opvallend is dat (nog altijd) de bedrijfseconomische wensen centraal staan en niet de talenten van de mensen. Ik geloof erin dat het precies andersom werkt; als je een persoon faciliteert om zichzelf op alle fronten goed te organiseren, dan draagt dit duurzaam bij aan de organisatie en aan het persoonlijk geluk.

Hiervoor heb ik de Vit-Factor-Y opgericht. De Vit-Factor-Y werkt actief aan de duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Ons vitaliteitsprogramma hebben we ontwikkeld om “mensen en organisaties klaar maken voor het werk van morgen”. Het Coronavirus heeft ons extra bewust gemaakt van de noodzaak om hier actief werk van te maken.

De Vit-Factor-Y gaat over 3 factoren, die in onderlinge samenhang bepalend zijn voor ieders persoonlijke vitaliteit, maar net zo goed voor de vitaliteit van bedrijven. Deze factoren zijn jezelf, inzetten van jezelf en waar & waarmee:

Ik zie een belangrijke samenhang tussen hoe je jezelf, je inzet en je omgeving organiseert. Net zoals de relatie tussen medewerkers, team en bedrijf. Het vertrekpunt van Vit-Factor-Y is om jou te helpen om deze drie factoren continu in onderlinge samenhang te bezien.

Een gezond leef- en werkpatroon is het allerbelangrijkste om fit te worden en te blijven. Als Vit-Factor-Y werken we samen met mensen aan een gezond leef- en werkpatroon. Hierbij staan bewegen, gezond eten, goed slapen en herstel en het behoud van een goede energiebalans centraal. Met korte en lange termijndoelen werk je aan jezelf met een duurzaam resultaat! We focussen op een blijvend leef- en werkpatroon dat meer energie geeft en bijdraagt aan een goede gezondheid én aan verbeterde werkprestaties. Als Vit-Factor-Y werken we graag mee aan deze maatschappelijke opgave en in het kader van de landelijke vitaliteitsweek bieden we daarom onze twee workshops “Wake up call” en “Get to action” aan voor een speciaal actietarief.

Workshop 1: Wake up call! In twee uur tijd krijg je een beeld van waar je staat op het gebied van gezondheid (gewicht, uithoudingsvermogen, spierkracht en duurvermogen) en je eigen leef/werk-patroon (slapen, werken, bewegen, ontspanning, stress). Je krijgt inzicht in de relatie tussen functioneren op de werkplek en je persoonlijke vitaliteit.

Een ideale wake-up call om bewust te worden van de noodzaak om meer in beweging te komen en om daadwerkelijk wat te (gaan) doen aan het verbeteren van je leef- en werkpatroon.

Workshop 2: Get to action! In deze workshop breiden we het programma van de wake-up call uit met het stellen van doelen voor je leefpatroon, afgestemd op je privésituatie en je werkdoelen. Je werkt een eerste aanzet uit voor het formuleren van je actieplan voor je gewenste leef- en werkstijl.

In vier uur tijd creëer je voor jezelf op basis van een korte fysieke en mentale meting een ideaal startmoment. Je zet je wensen om in een concrete planning met praktische doelen om de vitale persoon te worden die je wilt zijn.

Aanmelden en kosten In het kader van de landelijke vitaliteitsweek (21 tot 27 september) bieden we de workshops aan voor groepen vanaf 5 deelnemers voor een speciaal kortingstarief.

  • De workshop Wake-up call kost € 85,- pp i.p.v. € 95,-
  • De workshop Get to Action voor € 175,- pp i.p.v. € 195,-

Aanmelden kan via vitaal@vit-factor-y.nl. Meer informatie kunt u vinden in onze flyer.

Er is een beperkt aantal workshops die we in deze week kunnen houden.

Een deel van de deelnemers wil doorgaans gestructureerd en planmatig werk maken van de leef- en werkstijl. Hiervoor is het 12 weken programma ontwikkeld. Graag vertellen we u, in een persoonlijk gesprek, meer over dit programma, waarmee deelnemers een persoonlijk protocol ontwikkelen om na 12 weken een nieuw gedragspatroon vorm te kunnen geven.

Vraag Vit-Factor-Y

Vit-Factor-Y

Vitaal Business Coach
Levien de Jager
06 117 238 97

 

Socials

© 2021 Vit-Factory-Y | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Grafisch ontwerp Thumbs Up | Technische realisatie Sieronline B.V.